World Template

Reklamy w branży moto

Branża motoryzacyjna od lat przeżywa swój rozkwit. Na drogach – mimo rosnącej popularności na „bycie EKO” - jest coraz więcej samochodów. Producenci i importerzy aut prześcigają się w rankingach sprzedaży pojazdów. Budżety reklamowe, jakimi w tym celu dysponują, sprzyjają promocji swojej marki we wszystkich dostępnych środkach masowego przekazu, jak: telewizja, radio prasa i Internet.

Obecnie reklamy samochodów, których odbiorcą jest kierowca, coraz częściej odbiegają od schematu, czyli od sytuacji, kojarzy się ona z konkretnym modelem samochodu, najczęściej zwierająca element drogi, uśmiechniętego kierowcę i hasło przewodnie dla danej marki. Dzisiaj reklamy motoryzacyjne nie tylko wywołują (niekiedy silne) emocje, ale bawią, uczą, a nawet „dają do myślenia”. Oto kilka reklam auto – moto- nie tylko znanych marek samochodów, ale i części samochodowych, a nawet warsztatu samochodowego.

reklama moto

reklama Volkswagen

reklamma Nissan

reklama Mercedes

Zobacz więcej na www.motoczesci.waw.pl