World Template

Budowanie świadomości marki

Budowanie świadomości marki w internecie czyli tzw. e-branding jest jedną z najważniejszych taktyk e-marketingowych. Spowodowane jest to rozwojem technologii cyfrowych i mobilnych oraz rosnącą rolą internetu w komunikacji marketingowej. Budowa świadomości marki powinna być spójna online oraz offline. Budowanie świadomości marki obejmuje następujące czynniki:

  • pozycjonowanie
  • repozycjonowanie
  • jakość
  • długo terminową perspektywę
  • marketing wewnętrzny
  • wiarygodność
  • mix komunikacyjny

Strona www to podstawa

Niezbedne w obecnym czasie jest posiadanie własnej strony internetowej, coraz więcej firm tworzy także profile w serwisach społecznosciowych, wykorzystując te media by dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Jednak zakładając swój fanpage należy wcześniej ustalić strategię kampanii, któa w istotny sposób wesprze wizerunek marki. Jej brak może przynieść więcej szkody niż pożytku. Jednym z elementów skutecznego budowania i zarządzania marką w internecie jest jej monitoring. Każdy specjalista od komunikacji online musi kontrolować co o marce piszą użytkownicy w sieci, a w sytuacjach kryzysowych powinien podejmować określone działania zaradcze.

Wiecej informacji na stronie emocni.pl